Avui he (re)après a nedar

De fet avui he (re)après a viure.

Fa molts anys que nedo, molts. Ho he fet a batzegades. M’hi vaig tornar a posar fa 3 o 4 anys, després d’un període en què em vaig allunyar de les piscines, temps en què vaig “desaprendre” a viure. I a nedar. Avui ho he vist clar. M’he trobat en Marc a la piscina de 50m del GEiEG, nedàvem al mateix carril. S’ha adonat que em parava a reposar cada poques piscines -cosa que faig com a sistema des de fa 3 o 4 anys, perquè em falta l’aire- i en no més de 2 minuts m’ha donat tota una lliçó de vida. “Vas massa de pressa, vas tan de pressa com pots i no ho has de fer, perquè així gastes tot el fons de seguida i et quedes sense aire, només que alenteixis una mica i agafis un ritme més pausat però constant podràs fer unes quantes piscines seguides”. Bah, he pensat. Però ho he provat. I tenia raó! N’hauria fet 200 però m’he parat a 16 -tampoc calia passar-se el primer dia que reaprenc a nedar-, he sortit de l’aigua i li he dit a en Marc que li hauria de fer un monument. Ha somrigut però no crec que hagi entès la importància que té per a mi això que ha passat avui. Era una reflexió ben tonta que hauria fet qualsevol: si vas més a poc a poc segur que aguantes més estona. Però has de fer-la aquesta reflexió. I jo no m’hi havia parat fins avui.

Fins avui nedava com visc. Des d’avui vull viure com nedo.

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en coses que em passen i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Avui he (re)après a nedar

  1. Vane, per iniciar-te només cal que t’hi posis. Fan cursets a totes les piscines i per a tots els nivell. Prova-ho.

    Òscar, han inventat ja els reproductors MP3 submergibles per a gent com tu 😉

  2. òscar ha dit:

    No suporto nedar com esport, m’avorreix molt. El coi de barret encastat al cap protegint el cabell, les ulleres evitant el clor i aquell anar fent piscines i piscines (ara crol, ara una estona d’esquena, ara reposa amb la braça, …) són superiors a la meva paciència.

    Ara bé, com dec a d’altres esports una grandíssima part de la meva manera de fer i ser; trobo que això de voler viure com nedes és un bon consell d’en Marc.

    Jo, millor no el segueixi, perquè viuria 🙂 rajant tota l’estona del barret, les ulleretes i aquell anar fent piscines i piscines quan gaudiria molt més, segur, corrent darrera una piloteta de futbol o tennis.

  3. vane ha dit:

    Guapa doncs jo no en se i la veritat que es un assignatura pendent. M’expliques com m’inicio.

Deixa un comentari

