“Ojalá…”

KRO siento mucho haberte presionado tanto.. pero me siento tan feliz contigo q queria y sigo keriendo q esa felicidad sea eterna..solo kiero tu comodidad , bienestar y felicidad,,, y compartir contigo mis triunfos y derrotas..y demostrarte q x ti hare lo q sea x tu felicidad.. puedo ser la solucion de tus problemas si tu te das una oportunidad conmigo y me das una oprtunidad contigo… solo kiero sentirme completo y solo tu me llenas… seguire luchando hasta q podamos ser felices“.

Una cançó (he triat aquesta perquè a mi m’agrada i em porta molts records però no és ni de bon tros la més representativa. I n’hi ha tantíssimes…!).

I un crit desesperat en públic (extret d’un comentari d’una altra, a Youtube).

I nosaltres anar passant els dies perquè qui dia passa any empeny.

Què se n’ha fet del romanticisme? On és? Qui l’ha amagat? Per què ens estem tornant tan freds? Les poques persones que mostren esperit romàntic són titllades avui de cursis. Què ens passa? En què ens estem convertint?

I després trobes a cada cantonada gent faltada d’afecte. N’hi ha molta. Molt faltada. De molt d’afecte.

Aquesta entrada s'ha publicat en coses que penso i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a “Ojalá…”

  1. DooMMasteR ha dit:

    Tens raó, però estic segur que dintre d’aquesta societat encara que queda un petit pessic de romanticisme. I després hi ha el que sigui cadascun. Jo crec que ho soc força, de romantic també…

    Ens veiem dissabte! 🙂

    • Però pessiquet pessiquet eh… 😉

      Per cert, molt bones les teves fotos de l’Alt Empordà: sens dubte les millors platges! I, si m’ho permets, entre les teves cerveses m’hi faltaria l’Affligem Dubbel…. bona entre les bones.
      Estic fent els deures. Se m’ha girat feina i he de consultar molts blocs!

      Desvirtualitzem dissabte, sí!

  2. Per què? Jo sóc molt romàntica -ho dissimulo molt bé, aquí estarem d’acord-!! Potser massa. Potser he vist massa pelis… però trobo que les relacions, avui dia, van molt mancades de romanticisme. Potser massa. O no Single?

  3. SingleDeGirona ha dit:

    Ara si que m’has sorprès.

Deixa un comentari

