MOLT BONES VACANCES

Estic contenta de com he passat les vacances aquest estiu. No volia marxar, amb l’objectiu d’estalviar, i fins la nit passada no he posat els peus a casa. En quatre setmanes he estat a quatre llocs diferents. I ben repartides entre juliol, agost i setembre, he trobat bon temps arreu. Val a dir que no he sortit de l’estat. Primer Cadis, després Forcall (comarca d’Els Ports, mancomunitat del Maestrat), Albons/Bellcaire i Colera. Ja un clàssic, aquest últim. Si hagués pogut triar hauria començat per Albons/Bellcaire. Al límit d’aquests dos termes municipals teníem la casa del nostre particular Gran Hermano familiar. N’he parlat en repetides ocasions a l’altre meu bloc. En resum: tota la part de família B/Valsalobre (aquest tema encara tinc pendent de tractar-lo) ens “tanquem” en una casa rural -una de diferent cada any- durant una setmana. Ja hem celebrat la sisena edició. Ara n’hi ha que li volen canviar el nom. Jo seguiré parlant del nostre Gran Hermano. Se sent. Dic que hauria triat començar les vacances per aquí perquè cada any tinc la sensació que necessito vacances de les vacances, quan torno del Gran Hermano. Més que res perquè hi ha nens, cada cop més, i diguéssim que no és el context més favorable per relaxar-se. Jo no aconsegueixo fer-ho mai allà. I just quan s’acaba la setmana de “tancada” torno a la feina i encara em queda gairebé un mes per a la darrera setmana de vacances. I dic si pogués triar perquè no puc. La “tancada” només es pot fer quan tota la parentela té vacances, i això no passa fins la meva tercera setmana. De tota manera el Gran Hermano VI va estar bé. La casa bé, la família bé.  A Cadis molt bé també. N’he parlat en una entrada anterior. De Forcall no n’havia parlat. Hi vam anar convidats a casa d’uns amics. És un poble petit, Forcall. A pocs quilòmetres de Morella. Molt bonic, Morella (de nit, a la foto). I Forcall té el seu encant. Tenen webcam a la plaça i tot. Vam pujar a la roca del Migdia amb els nens (el nostre i els dels nostres amics). Vist ara penso que vam ser molt valents tots plegats. Molta pau, allà. Hi vam estar molt bé. Però per pau, pau… ai, ara no sé si ho hauria de dir perquè com ho descobreixi gaire gent potser deixa de ser tan tranquil…. D’acord, ho dic: Colera. Al setembre Colera és genial. L’eslògan del poble ja ho diu tot, “Colera: terra, mar i pau”. Qui vol anar a platges paradisíaques tenint aquestes petites joies al costat de casa? Hi hem vist bancs de peixos -fem un esnórquel d’estar per casa, molt ben equipats, això sí ;)- recuperant la calma, hi hem anat a passejar, hi hem menjat bé, hi hem dormit bé. Sempre hi anem a fer el mateix. I sempre ens prova. És ideal per descansar i recarregar les piles per encarar tot l’inici de curs, el de l’Andreu a l’escola i el de la universitat on treballo. Un inici frenètic el que m’espera d’aquí a tres dies. He esgarrapat fins l’últim detall de calma que he trobat a Colera. És un gran reconstituent. Res de vitamines o complexes multinoséquè: Colera. I prou. Colera t’aliena, et desconnecta de tot. Calia. A mi sí. I ara estem a punt per tornar-hi. Demà l’Andreu farà 7 anys. La tornada a l’escola de regal. És el primer any que pot portar un pastís a l’escola, perquè comencen més d’hora. Ja en té ganes. I jo també. Que comenci ell, s’entén. La meva tornada potser se’m fa més dura. Però estic preparada. He passat unes bones vacances. Molt bones vacances. M’he fet amb algun quilet de més. Res insalvable. I ho he fet a gust. Ja se sap que “sarna con gusto…”.

Aquesta entrada s'ha publicat en coses que em passen i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a MOLT BONES VACANCES

  1. joan ha dit:

    Xé xiqueta!
    Ix forcall en el llibre d’en Pau i en tu li en parles en un post?
    D’ací uns anys estó serà Marina D’Or, xé!!

Deixa un comentari

